Monday, March 28, 2011

~ Terima Kasih Che Mat Gebu.. ^_^...

Diana @ Melley Mey | 9:25 PM |

Assalamualaikum semua... Nie haaa.. nak habaq nie.. Heee Heee... Jangan ketawakan Diana taaau... :D. Tapi nak ketawa pun tak per.. nak gosip pun tak kisah.. tak marah pun.. memang betul kan.. ekkekeke... memang selama nie i tak pernah nak cuba buat cekodok pisang... Tak percaya? ♪♫ Percaya Laahh.... ♫♪... Hua Hua Huaaaa.... Teruk ler i nie kan.. cekodok pisang pun tak reti nak buat ek?  Eh! Silap.. Bukan tak reti.. Tapi tak pernah nak cuba pun :D. Alahai!! Buat malu jer kan.. Sedangkan semua ahli keuarga suka makan tu.. Hiihiii.. 




Selama nie kalau nak makan.. pergi jer kat pasar gantung tu... beli jer.. hahaaa... apa punya perangai kan kan kaaan.. Tetapiiii hari nie... I dah buat untuk kali pertama nie ha'... Sedap pula tuuu.. Tak yah lagi nak beli kat mana².. Sendiri buat jer lain kali kan... Semua nie atas jasa CHE MAT GEBU.. yang sudi kongsikan resipi CEKODOK PISANG GEBU..  yang sememangnya gebu lagi sedap.. cuba sekali pasti nak lagi dan lagiii.. Terima kasih Che Mat Gebu.. ^_^. Kalau nak resipinya KLIK jer kat -->> SINI yer.... Cuba ler.. Pasti tak nyesal punya!!!!


::  Walaupun cekodok pisang yg i buat nie tak segebu dan sebulat yang CMG buat.. Tapi gembira sesangat.. hehehe  ::


4 comments:

Nieza said... Reply

ha memang sedap cekodok pisang mkn tak jemu ni..nieza pun suka tapi kalau buat jarang nk jadi bulat montok2 mcm ni...nk kena berguru ngan cik mat gak la ni..hehehe

Diana @ Melley Mey said... Reply

hehehe.. tu ler pasal.. kena berguru ngan CMG dulu baru boleh bulat2 mcm cekodok pisang tu kan... heeheee :D. Tapi mmg best ler resipi dr CMG nie.. suka sgt

Nazrah Bakery & Dunia Kuih said... Reply

tadi petang ingat nak wat cekodok gak..tapi terjadi apam plak...kadang2 kita wat cekodok pun jadi penyek jer....hampeh...

Diana @ Melley Mey said... Reply

hehhee.. tu ok lg tu.. yg diana nie x perna lagi cuba buat sebelum semalam... hehehhee