Friday, January 20, 2012

~ Selamat Bercuti...

Diana @ Melley Mey | 9:39 PM |

Assalamualaikum dan Salam Sayang semua.. Sebenarnya Diana baru jer balik dari Kem Wawasan Papar, Sabah petang tadi... Jemput daughter balik sempena cuti CNY nie... Alhamdulillah dapat juga melepaskan kerinduan... 26 hb nanti baru hantar daughter ke kem tu semula... Masih terasa penat sesangat sekarang nie.. InsyaAllah esok jika ada kesempatan baru Diana online balik yer.. Sekarang nie memang tak tahan rasanya.. Terasa sakit kepala nie.. 


Semasa menghantar daughter mendaftar ke kem tu 03 hb lepas.. Memang risau sesangat sebab risau dia tak tahan dengan suasana kat sana.. Pada mulanya tu dia memang beritahu tak selesa.. Tapi Alhamdulillah setelah 2 minggu berada kat kem tu.. dia beritahu yang dia sangat suka dan gembira kat sana... :). Dan hari nie dia ceritakan semua pengalaman dia kat sana dengan gembira sekali dan dah merindui suasana kat kem tu.. :).. Apa² pun kepada anak² yang terpilih menyertai PLKN tu tak perlu ler risau sangat yer.. Mulanya tu mungkin timbul rasa kurang selesa.. Namun bila d tengok pengalaman daughter sendiri.. Setelah 2 - 3 minggu berada kat kem tu pasti akan ok punya.. :).. Pasti seronok berada kat sana tau.. ;)..

Selamat bercuti kepada semua pelatih PLKN kumpulan 1 Siri 9/2012 nie yer... :)



2 comments:

Ummi said... Reply

Assalam Diana cayang cintan cintuuunn...hehe. Amboiii nampak dah muka merah tanda gembira sgt tu, doter dah balik yeaaa... Ha, masak sedap2 tuk dia tauuu..lama gak cuti tu..dpt la lepaskan rindu.. Kim salam dr akak buat doter Diana ya..Selamat bercuti jgk tuk Diana dan keluarga...muaaahhh!

CT Delima said... Reply

As'saalm Diana manisss

manis semanis wajah mammy nya..hihi. Alhamdulillah walaupun kita berat hati nak melepaskan anak jauh2 ni. Tapi ada kebaikkan nya, biar mereka mengenal erti hidup sendiri dan jauh dari keluargakan Diana.

Sebenarnya PLKN ni memberi anak2 ni jati diri yang sebenar, belajar hidup sendiri dan melakukan sesuatu dengan sendiri. Tapi anak dara k.ct tak dapat pun dia terkecuali. Tunggulah anak2 bujang k.ct 3 orang tu nanti..mahu menangis juga Mama dia ni nanti..huhu

Selamat bercuti2 ya Diana manisss..muahhh!