Monday, January 7, 2013

~ Sembang Pagi :)...


Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua... Cuaca sangat baik pagi ini di Labuan... Hangat terasa bila Sang Mentari menyinari pagi ini... Kicauan burung berlagu riang... Sang rama-rama girang berterbangan... Begitu indah ciptaan Allah.. Bersyukur kepadaNya kerana masih lagi diberi peluang untuk menikmati dan mensyukuri segala nikmat yang dianugerahkan olehNya... :)



Hehehee... Saja buat entri di pagi hari ini.. Ermmm... Dah sarapan tak? Kalau belum jom lah sarapan sama.. Tapi sarapan biasa-biasa sahaja lah ya... Hihiii.. Hanya Peach & Yogurt sarapan di pagi hari.. :). Diana memang suka sangat makan yogurt bersama buah-buahan.. Dalam rumah ini hanya Diana dan Irfan sahaja yang suka makan yogurt.. Jadi kami berdua sahajalah yang menghabiskan stock yogurt di rumah ini.. Hehehheee... Sedap apa kan kan kaan... hehehhehe.. ;). Lagipun yogurt pun banyak juga khasiatnya untuk tubuh badan kita.. Betul tak? :)



Jadi.. Itu sahajalah sembang pagi kita hari ini.. Hehhee.. Oh ya! Satu lagi... Di rumah Diana ini ada lebih kurang 30 lebih jenis pokok kaktus.. Dulu lebih dari 40 jenis.. Tapi dah mati dah pun.. Huhuu... Dalam 30 lebih jenis pokok kaktus tu.. Hanya pokok kaktus ini lah yang Diana paling suka tengok... 





Jika nak tau... Kesemua pokok kaktus di rumah Diana ini semuanya hubby Diana yang jaga... Diana? Hehehee... Tak apa... Diana kurang minat sebenarnya... :D.. Itu lah sebabnya kenapa hubby yang uruskan penjagaan kaktus di rumah ini... :). Ok lah... Sampai di sini sahajalah untuk kali ini... Jumpa lagi di entri seterusnya.. InsyaAllah... :)



9 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... Reply

Sarapan pagi yang berkhasiat.. yummy ^__^

MaDiHaA a.k.a Ratna said... Reply

memang sedap ni diana.. tp kalau kat rumah akak breakfast mcm ni tak berapa nak jln.. hehe...

❤Kamsiah❤ said... Reply

kalau akak,bkn takat bekpes ja,anytime akak balun yogurt tu hehe
kaktus tu sgt2 cantik...

Asyifa Mustaffa said... Reply

Bekpes yogurt...mmg menyihatkan perut nie...tp klau sy buat utk bekpes gini....orng kat umh nie....mmg pelik la katanya.....hehe...

faa.rosli said... Reply

kalo faa tak minat sangat yogurt..adik faa hantu dgn yogurt..mesti dia suka kalo faa buat ni..hhehehe

zila norazila said... Reply

yougrt nie fav hubby zila jgk..kt rumah wajib ada..kecurr zila tgok nie diana..

Mamasya said... Reply

Aslmkum Diana.
kalau buat dessert sedap jugak ni....baru terlintas nak mkn campur buah gini nak habiskan yogurt.

ogyep yummy mellow said... Reply

amboi.. breakfast omputih gitu... diet kita ya..

mekjangok said... Reply

hai..salam kenal..salam follow..jom follow balik..

http://mekjangok-inilahakuseadanya.blogspot.com