Thursday, January 23, 2014

~ Sate Lilit Daging ...

Sheery Dream Cakes | 7:57 AM | 2 Comments so far
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.... 

Hari ini kita ke Bali pula ya..B A L I , sebuah pulau yang menarik untuk dikunjungi dan salah satu tempat yang kaya dengan budaya, tradisi juga makanannya.. Jika hanya seminggu berada di Bali memang tidak mencukupi.. Kena duduk lama sikit jika hendak menikmati keindahan dan makanannya.. Utamanya kepada penggemar makanan... ;). Jika Diana rindu hendak makan masakan Bali, Diana akan berkunjung ke sebuah blog ini tau.. Di sana anda boleh cuba pelbagai resipi Indonesia.. Jika hendak singgah di blog beliau.. Boleh klik di SINI .. Yang bestnya.. resipi dari Bali juga ada.. Ira Rodrigues, pemilik blog tersebut juga tinggal di Bali, Indonesia.. Jika hendak tengok terus resipi dari Bali boleh tengok di SINI  .. Terima kasih buat Ira :) 

Sebelum kita semak resipi Sate Lilit Bali.. Apa kata kita tengok dulu beberapa gambar yang pernah Diana ambil ketika di Bali dulu...


Oleh kerana rindu sangat hendak makan Sate Lilit.. Maka kena lah buat sendiri kan... Lagi-lagi kami yang tinggal di W.P.Labuan ini.. Mana lah hendak dicari restoran yang menyediakan menu dari Bali.. Jika teringin hendak makan.. buat sahaja lah kan kan.. :). Cuma mungkin tidaklah sama 100 % rasa dengan sate lilit yang asli.. Sekurang-kurangnya terubat jugalah rindu hendak makan sate lilit Bali kan... Resipi yang Diana Diana kongsikan di bawah ini merupakan resipi olahan Diana mengikut selera keluarga.. Jom kita tengok resipinya pula...


SATE LILIT DAGING 

Bahan-Bahan A ( dikisar menggunakan food processor )
  • 450 gm daging batang pinang / isi ayam _ dipotong kecil
  • 6 ulas bawang merah
  • 4 ulas bawang putih
  • 2 inci kunyit hidup
  • 1 inci halia
  • 1/2 inci lengkuas
  • 4 batang serai 
  • 5 - 10 biji cili padi _ boleh dikurang atau ditambah mengikut selera masing-masing
  • 2 batang daun sup
  • 1 tsp serbuk ketumbar
  • 1/2 tsp serbuk jintan putih
  • 1/2 tsp serbuk jintan manis
  • 1/2 tsp serbuk cili
  • Sedikit lada hitam

Bahan-Bahan B
  • 1 tsp perencah pati ayam Tumix
  • 2 tsp madu
  • Garam secukup rasa
  • Sedikit gula
Bahan-Bahan C
  • Serai ( direndam seketika terlebih dahulu ) atau pencucuk satay bersaiz lebar secukup kegunaan
  • Minyak masak 

Cara-Cara
  1. Satukan bahan-bahan A ( bahan yang dikisar ) bersama bahan-bahan B hingga rata.
  2. Kemudian ambil sedikit adunan daging tadi dan kepalkan pada batang serai atau pada pencucuk satay. Buat sehingga semua adunan daging habis.
  3. Panaskan pemanggang dan spray / oles sedikit minyak. Kemudian susun satay di atas pemanggang. Panggang satay hingga masak ( masak dengan sentiasa membalikkan satay ) Spray / oles juga sedikit minyak pada satay jika suka. Pastikan ianya tidak terlebih masak.
  4. Hidang ketika ianya masih panas bersama kuah kacang / sambal kicap atau sambal dan salad kegemaran anda.




BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Monday, January 20, 2014

~ Resipi Ayam Panggang Madu...

Sheery Dream Cakes | 8:49 PM | 9 Comments so far
Assalamualaikum dan Salam Sayang.... 

Hari ini Diana ingin kongsikan resipi Ayam Panggang Madu yang sangat mudah untuk disediakan... Ianya sedap dimakan bersama nasi putih panas atau nikmatinya bersama mee kegemaran anda. Ok lah.. Apa kata kita tengok resipinya...

AYAM PANGGANG MADU

Bahan-Bahan
  • 3 keping paha ayam _ buangkan tulangnya
  • Sedikit biji bijan panggang
  • Air secukup kegunaan

Bahan-Bahan Perap
  • 1 tbsp sos tiram
  • 1/2 tbsp Oriental BBQ Sauce Life
  • 1 tsp lada berperisa Aji Shio
  • 1 tbsp kicap cair Loon Kee
  • 1 tsp minyak bijan
  • 1/2 tsp jus halia
  • 1 tbsp madu
  • Sedikit gula jika suka

Bahan-Bahan Lain
  • Sedikit madu + sedikit air


Cara-Cara
  1. Gaulkan ayam bersama bahan-bahan perap dan perap selama 30 minit atau lebih.
  2. Masukkan ayam ke dalam periuk dan tambahkan air sehingga paras ayam. 
  3. Rebus ayam sehingga ayam empuk dan kuahnya kering. Tutupkan api. 
  4. Kemudian keluarkan ayam dari periuk dan susun ayam tadi di atas rak besi pemanggang. 
  5. Sapukan ayam dengan campuran madu dan air. Taburkan biji bijan di atas ayam. Ketepikan. 
  6. Panaskan oven pada suhu 200°C  dan masukkan ayam ke dalam oven. Bakar sehingga ayam keperangan.
  7. Setelah ayam masak, keluarkan dari oven dan potong ayam mengikut citarasa masing-masing.
  8. Hidang.




BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Friday, January 17, 2014

~ Resipi Kek Batik Nutella Cream Crackers...

Sheery Dream Cakes | 8:49 PM | 5 Comments so far

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Moga hari ini semuanya sihat sejahtera hendaknya.. Baiklah.. Entri kali ini Diana ingin kongsikan resipi Kek Batik Nutella Cream Crackers.. Tidak banyak bezanya dari resipi-resipi kek batik yang lepas sebenarnya.. Cuma kali ini Diana bubuh nutella dan cerelac... 

Ok lah.. jom kita semak resipinya pula...


KEK BATIK NUTELLA CREAM CRACKERS  


Bahan-Bahan
  • 6 biji telur
  • 250 gm mentega
  • 2 cawan tepung gandum
  • 1 1/4 cawan gula kastor _ boleh dikurangkan
  • 1 cawan milo
  • 1 cawan Nestle cerelac ( gandum & madu )
  • 1/2 cawan susu pekat 
  • 6 tbsp nutella 
  • Nutella secukupnya untuk melapis kek
  • Cream Crackers Hup Seng secukupnya 

Cara-Cara
  1. Pukul gula bersama mentega hingga kembang.
  2. Kemudian  masukkan telur dan pukul lagi hingga sebati.
  3. Masukkan susu pekat dan pukul lagi.
  4. Tambahkan tepung gandum, milo dan cerelac. Pukul adunan sehingga sebati.
  5. Masukkan 6 tbsp nutella dan pukul sebati.
  6. Masak adunan menggunakan kuali sehingga adunan pekat. ( Boleh tengok  DI SINI cara memasaknya ).
  7. Tutupkan api dan ketepikan.
  8. Sediakan loyang yang telah dilapis dengan aluminium foil dan letakkan sedikit adunan kek tadi. Ratakan.
  9. Kemudian susun cream crackers di atasnya. Sapukan nutella di seluruh cream crackers dan lapis lagi dengan sedikit adunan kek. Ratakan.
  10. Ulang langkah no.9 sehingga adunan habis.
  11. Simpan di dalam peti sejuk sebelum dipotong.

::  Sapukan nutella  sebelum melapis adunan kek  ::




BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Wednesday, January 15, 2014

~ Sangat Sedap!.....

Sheery Dream Cakes | 2:30 PM | | | 11 Comments so far
Assalamualaikum dan Salam Sayang buat semua... 

Hari ini Diana hendak kongsikan gambar kek coklat yang dimasak oleh anak Diana, Er-er dan anak saudara Diana, Ery... Wah bukan main rajin lagi mereka malam tadi.. Sanggup buat kek coklat ini waktu malam... Kenapa?


Ini lah sebabnya... Hehehee.. Buku 101 Resipi menggunakan Pemanggang Ajaib... Terima kasih buat Chef Akak Hanieliza kerana menghasilkan buku ini... Isi kandungannya memang best tau.. Banyak resipi yang menarik dan berbaloi untuk dicuba... Resipi yang mudah dan sedap!! Pasti ramai yang sudah memiliki buku ini kan... Ermm.. Kepada sesiapa yang belum memiliki buku ini, apa tunggu lagi... Jomlah beli ya.. 


Nampak tak betapa lembut dan lembabnya kek coklat ini? Ini lah salah satu resipi yang terdapat di dalam buku Buku 101 Resipi menggunakan Pemanggang Ajaib tu... Kan dah cakap dah tadi... Memang berbaloi-baloi memiliki buku ni... :). 







BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

~ Entri SBK 2 :: Ayam Masak Oren...

Sheery Dream Cakes | 10:57 AM | | 2 Comments so far

~ Entri asal dibuat pada : December 18, 2013...  


AYAM MASAK OREN

Bahan-Bahan
  • 400 gm isi ayam ( Diana guna bahagian peha ayam ) _ dihiris kecil
  • 5 tangkai cili kering _ dipotong 1/2 inci panjang
  • 1 ulas bawang putih _ diparut
  • 1 tsp halia parut
  • Minyak secukup kegunaan 

Bahan-Bahan Perap 
  • 1/4 tsp minyak bijan
  • 1/2 tsp perencah pati ayam Tumix 
  • 1 biji telur
  • 1/4 tsp parutan kulit oren 
  • Garam secukup rasa
  • Sedikit gula

Bahan-Bahan A ( digaul rata )
  • 1 cawan tepung jagung 
  • 1 1/4 tsp lada berperisa Aji Shio
  • 1/2 tsp lada hitam
  • Garam secukup rasa

Bahan-Bahan Sos 

  • 3 tbsp mayonis
  • 1/2 cawan jus oren
  • 1/2 tsp parutan kulit oren
  • 1/4 cawan sos cili thai
  • 1 tsp cuka
  • 1/4 cawan air
  • Garam jika perlu
  • Gula perang secukup rasa 

Cara-Cara 

  1. Campurkan ayam bersama bahan-bahan perap dan gaul rata. Perap selama 1 jam atau lebih. 
  2. Saluti ayam dengan tepung ( bahan-bahan A ), kemudian goreng ayam hingga masak kekuningan. Angkat dan ketepikan.
  3. Di dalam kuali yang lain, panaskan sedikit minyak dan gorengkan cili kering hingga berubah warna.
  4. Kemudian masukkan halia dan bawang putih. Setelah terbit aromanya bolehlah dimasukkan bahan-bahan sos dan biarkan ianya mendidih seketika.
  5. Sesuaikan rasa dan masukkan ayam yang telah digoreng tadi. Gaul rata dan tutupkan api.
  6. Taburkan biji bijan panggang di atas ayam ketika menghidang.
  7. Hidang bersama nasi putih panas.





BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Sunday, January 12, 2014

~ Entri SBK 2 :: Coconut Crêpe Cake...

Sheery Dream Cakes | 1:14 PM | | | 6 Comments so far

~ Entri asal dibuat pada : December 10, 2013...  


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Untuk kali ini Diana ada olah sedikit dari resipi asal.. Jika hendak tengok versi asal boleh klik di SINI ya..




:: Resipi Oleh ~ Delicious Shot  ( TQ )


COCONUT CRÊPE CAKE

~ Crêpe recipe...
(Do double recipe)

Ingredients
  • 1 1/8 cups of flour
  • 2 eggs lightly beaten
  • 1 1/2  cup milk
  • 1/2 cup water
  • 3 tablespoons melted butter, plus more for the pan
  • pinch of salt
  • 1 tablespoon sugar


Method
  1. Sift together the flour, salt and sugar. 
  2. In a separate bowl, mix together eggs, milk and water and pour the mixture into the dry ingredients whisking constantly until you get a smooth batter. 
  3. Stir in the melted butter, cover and let the batter rest in the fridge for 45 minutes.   
  4. Heat a crepe pan and grease with some butter. Pour enough batter to coat the botton of the pan, make sure it gets spread evenly. 
  5. Cook over medium heat for about 45 seconds, flip and Cook for another 30 seconds. 


~ For the coconut pastry cream...

Ingredients
  • 6egg yolks
  • 1/2 cup sugar
  • 1/4 cup cornstarch
  • 2 tablespoons flour
  • 1 cup whole milk
  • 1 1/4 cup coconut milk
  • 1 vanilla pod
  • 2 tablespoons butter
  • 1 teaspoon coconut extract
  • Non-dairy whipping cream ( dipukul hingga kental ) _ Diana tambah

Method
  1. Sift together the flour and cornstarch. 
  2. Whisk together the egg yolks and half the sugar until pale. 
  3. Add the flour/cornstarch mixture and mix until smooth. 
  4. Place the milk, coconut milk, vanilla pod, coconut extract and the remaining sugar in a saucepan. 
  5. Bring to a boil and add it to the egg mixture, stirring continuously. 
  6. Pour back into the saucepan and cook stirring until the cream is thick but smooth, about a minute. Stir in the butter. 
  7. Transfer to a bowl and cover the surface of the pastry cream with plastic wrap placed directly over the top. Let it cool completely.

** NOTE  ~  Untuk kali ini Diana ada bubuh whipped cream ke dalam adunan di atas. Setelah adunan di atas sejuk sepenuhnya, bolehlah dicampurkan dengan whipped cream dan gaul rata. Sedia untuk digunakan.




~ Ganache...

:: Sumber Dari ~ Poires au Chocolat ( TQ )
( Cake recipe adapted from this recipe on the little red house. blog )

For the ganache
  • 125 ml coconut milk
  • 125 gm dark chocolate ( 70% )

Method

  1. Pour the coconut milk into a small saucepan and place over a medium heat. 
  2. Chop the chocolate into small chunks and place into a small bowl. 
  3. When the coconut milk just comes to a boil take off the heat and pour over the chocolate.
  4. Leave for one minute then whisk until smooth. 
  5. Let cool for 10 minutes before pouring over the cake.


To Assemble
  1. Lay 1 crêpe on a cake stand and cover with coconut pastry cream. 
  2. Repeat until you use all the crêpes. 
  3. Cover and refrigerate for half and hour. Cover with chocolate glaze and sprinkle with toasted coconut.

:: Note ~ Add the chocolate glaze right before serving.  





BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

~ Entri SBK 2 :: Daging Bercili Rangup...

Sheery Dream Cakes | 11:30 AM | | Be the first to comment!
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Lagi entri dari SBK 2 yang sudah Diana tutup tu.. Hehehe... Walaupun dah tutup blog tu, tetapi semua ada antara entrinya Diana telah dan akan letak juga di sini ya. Untuk hari ini, giliran resipi Daging Bercili Rangup pula ya.. Resipinya boleh semak di bawah..

~ Entri asal dibuat pada : December 9, 2013...  



DAGING BERCILI RANGUP

Bahan-Bahan 
  • 500 gm daging batang pinang _ dipotong nipis mengikut citarasa masing-masing
  • 10 - 20 tangkai cili kering _ dipotong 2 atau 3 inci panjang ( boleh dikurangkan atau ditambah mengikut citarasa masing-masing )
  • 1 biji capsicum hijau _ dipotong dadu 
  • 1 biji bawang besar _ dipotong dadu kasar
  • 2 tsp halia parut
  • 4 ulas bawang putih _ diparut
  • Sedikit biji bijan panggang
  • Minyak secukupnya

Bahan-Bahan Perap
  • 1/2 tsp minyak bijan
  • 1/2 tsp perencah pati ayam Tumix
  • 1 biji telur
  • Secubit soda bikarbonat
  • Garam secukup rasa
  • Sedikit gula

Bahan-Bahan A ( digaul rata )
  • Tepung jagung secukup kegunaan
  • Sedikit lada berperisa Aji Shio
  • Sedikit lada hitam
  • Garam secukup rasa

Bahan-Bahan Sos
  • 6 tbsp sos cili Maggi
  • 2 tbsp sos plum asam manis Loon Kee
  • 4 tsp cuka
  • Sedikit air


Cara-Cara
  1. Daging diketuk sedikit dengan menggunakan belakang pisau ( ketuk manja sahaja ya ).
  2. Kemudian campurkan daging bersama bahan-bahan perap dan gaul rata. Perap selama 1 jam atau lebih.
  3. Panaskan minyak di dalam kuali. Masukkan capsicum dan goreng selama 20 saat. Angkat dan ketepikan. Buat cara yang sama juga untuk bawang besar.
  4. Saluti daging dengan tepung ( bahan-bahan A ), kemudian goreng daging hingga masak kekuningan. Angkat dan ketepikan.
  5. Di dalam kuali yang lain, panaskan sedikit minyak dan gorengkan cili kering hingga berubah warna.
  6. Kemudian masukkan halia dan bawang putih. Setelah terbit aromanya bolehlah dimasukkan bahan-bahan sos dan biarkan ianya mendidih seketika.
  7. Sesuaikan rasa dan masukkan daging goreng, bawang besar dan capsicum hijau. Gaul rata dan tutupkan api.
  8. Taburkan biji bijan panggang di atas daging ketika menghidang.
  9. Hidang bersama nasi putih panas.





BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Saturday, January 11, 2014

~ Entri SBK 2 :: Durian Mousse Cheesecake...

Sheery Dream Cakes | 10:15 AM | | 2 Comments so far
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Durian Mousse Cheesecake ini merupakan entri dari blog Diana yang satu lagi, SBK 2.. Dah tutup dah.. Kek yang mudah untuk disediakn. Yang pastinya kek ini merupakan kek bermusim untuk disediakan. Jika bukan musim durian, memang tidak dapatlah merasanya kan.. Hehhee.. Terpaksalah menunggu musim buah durian tiba barulah kita dapat merasa kek ni.. Nak mencubanya? Boleh rujuk resipinya di bawah..

~ Entri asal dibuat pada : November 28, 2013... 

DURIAN MOUSSE CHEESECAKE


Bahan-Bahan
  • 2 keping kek span 
  • Kek span yang berjalur secukup kegunaan _ Resipinya sama seperti kek span yang biasa tu cuma adunan kek itu perlu dibahagi kepada 2 bahagian dan warnakan mengikut kesukaan anda. Masukkan ke dalam piping bag dan picitkan berselang seli di atas loyang pembakar. Bakar hingga kek masak 
  • Kek span yang dipotong dadu _ untuk hiasan
  • Sedikit gula aising 

Bahan-Bahan Untuk Durian Mousse
  • 600 gm isi durian _ dikisar menggunakan food processor ( boleh dikurangkan jika tidak suka terlalu kuat rasa duriannya )
  • 250 gm cream cheese
  • 180 gm  Non-dairy whipping cream 
  • 2 tsp gelatine powder
  • 2 tbsp air panas
  • 3 tbsp gula aising _ boleh dikurangkan mengikut citarasa masing-masing ( bergantung kepada manis isi durian juga )

Cara-Cara
  1. Campurkan gelatine powder bersama air panas atau double boil sehingga larut. Ketepikan.
  2. Pukul cream cheese sehingga lembut.
  3. Kemudian masukkan gula aising dan pukul lagi sehingga ianya lembut dan gebu. Masukkan gelatine dan gaul rata.
  4. Di dalam bekas yang lain, pukul Non-dairy whipping cream hingga kental. 
  5. Kemudian campurkan bersama isi durian dan kaup balik sehingga sebati. 
  6. Campurkan ke dalam adunan cream cheese dan gelatine tadi dan kaup balik sehingga rata.
  7. Sedia untuk digunakan.

Cara untuk melapis kek
  1. Potong kek span berjalur kepada 2 inci tinggi dan susunkan di tepi loyang.
  2. Kemudian ambil sekeping kek span dan letakkan ke dalam loyang. 
  3. Tuangkan adunan durian mousse ( pastikan tidak melebihi kek span berjalur ). 
  4. Lapis di atasnya dengan sekeping lagi kek span.
  5. Tuangkan lebihan adunan durian mousse di atas kek. Ratakan kek dan masukkan kek ke dalam peti ais semalaman.
  6. Keluarkan kek dari peti ais. Tanggalkan loyang dengan cermat.
  7. Hias kek dengan kek span yang dipotong dadu dan taburkan dengan sedikit gula aising di atasnya.


**  Note ~ Oleh kerana ahli keluarga Diana suka makan durian, maka itulah Diana bubuh 600 gm isi durian.. Jadi, bubuhlah isi durian itu mengikut citarasa masing-masing ya... Selamat mencuba.. ;)




Kek ini juga boleh dibuat seperti gambar di atas dan di bawah ini.. Tidak perlu sediakan kek span yang berjalur itu ya.. Hanya perlu sediakan kek span untuk dasarnya dan durian mousse sahaja.. Caranya ~ 
  1. Potong kek span mengikut saiz bekas yang hendak digunakan..
  2. Kemudian letakkan kek span di dalam bekas tersebut dan tuangkan durian mousse di atasnya.
  3. Simpan kek di dalam peti ais.
  4. Sedia untuk dinikmati.
::  Untuk yang ini pula Diana buat 2 lapisan kek dan durian mousse  ::


BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

~ Entri SBK 2 :: Pineapple Chicken...

Sheery Dream Cakes | 9:06 AM | | Be the first to comment!

~ Entri asal dibuat pada : November 26, 2013...  


PINEAPPLE CHICKEN

Bahan-Bahan 
  • 3 keping peha ayam _ buangkan kulitnya dan dipotong kecil
  • 6 keping nenas dalam tin
  • 1/2 biji capsicum hijau _ dipotong kecil 
  • 1 inci halia _ dihiris halus
  • 2 ulas bawang putih _ dihiris kasar
  • 7 tangkai cili kering _ dipotong 2
  • Minyak untuk menggoreng

Bahan-Bahan Perap 
  • 1 biji telur
  • 1 tsp serbuk kari Baba's
  • 1/2 tsp 5 spice powder
  • 1/4 tsp perencah pati ayam Tumix
  • Garam secukup rasa
  • 1 tsp gula
  • 1 1/2 tbsp tepung jagung
  • 1 tbsp tepung kastard 

Bahan-Bahan Sos
  • 2 tbsp sos cili Thai
  • 4 tbsp sos cili Maggi
  • 1 1/2 tbsp sos plum 
  • 1/2 biji lemon _ ambil jusnya
  • 5 tbsp syrup nenas dalam tin
  • 1/2 tsp perencah pati ayam Tumix
  • Sedikit gula
  • Garam secukup rasa

Cara-Cara 
  1. Gaulkan ayam bersama bahan-bahan perap hingga rata. Perap ayam selama 30 minit - 1 jam.
  2. Panaskan minyak di dalam kuali dan goreng ayam hingga masak kekuningan. Angkat dan ketepikan.
  3. Di dalam kuali yang lain, panaskan sedikit minyak dan gorengkan capsicum selama 20 saat. Angkat dan ketepikan.
  4. Masukkan halia dan bawang putih. Tumis  hingga terbit aromanya. 
  5. Kemudian masukkan cili kering dan goreng lagi sehingga cili kering bertukar warna.
  6. Selepas itu masukkan bahan-bahan sos dan sesuaikan rasa. Biarkan ianya mendidih seketika.
  7. Masukkan ayam goreng dan capsicum. Gaul rata dan tutupkan api.
  8. Angkat dan hidang bersama nasi putih panas.



BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>

Friday, January 10, 2014

~ Terima Kasih Sahabat...

Sheery Dream Cakes | 12:24 PM | 8 Comments so far
Assalamualaikum dan Salam Sayang buat semua pengunjung SBK ...  

Begitu cepat masa berlalu... SBK dah 3 tahun sudah rupanya.. Alhamdulillah... Hari ini genaplah 3 tahun perjalanan SBK di alam maya ini... Syukur kepada Allah S.W.T. kerana memberi peluang dan ruang untuk Diana teruskan blogging lagi pada tahun ini... Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang sudi berkunjung ke SBK selama ini... 


Dikesempatan ini juga Diana ingin memohon ampun dan maaf kerana belum berkesempatan untuk membalas komen-komen anda semua.. BW pun hanya seketika... Buat masa ini memang Diana agak sibuk sedikit.. InsyaAllah.. Jika ada ruang dan masa.. Diana akan buat mana yang termampu ya... 


Hari ini SBK juga berwajah baru... Hehehee... Cuma header sahaja yang berubah sebenarnya... :). Baik lah... Sampai di sini sahaja buat kali ini... Sampai kita bertemu lagi di entri yang akan datang... 

Salam Sayang Dari SBK.... Muahsss... Sayang Anda Semua...



BACA SELANJUTNYA / READ MORE >>>