Thursday, January 10, 2019

~ Ulang tahun ke-8

Sheery Dream Cakes | 12:54 PM |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ... 

Agak lama tidak bersiaran di sini.. Terasa rindu sangat dengan semua orang... Alangkah meriahnya suasana blogging suatu ketika dulu kan.. Alhamdulillah banyak kenangan manis bersama. Walau hanya kenal di alam maya, tetapi persahabatan itu tidak terhenti di sini. Ada juga sahabat alam maya yang masih berhubung dengan Diana hingga kini melalui whatsapp. Alhamdulillah dan terima kasih di atas persahabatan ini. In Shaa Allah.. Semoga persahabatan alam maya yang terjalin ini sentiasa mendapat rahmat dan berkekalan selamanya. Aamin.

Hari ini merupakan ulangtahun ke-8 buat Melley Mey's Kitchen ( Sheery Dream Cakes ).. Sedar tak sedar sudah 8 tahun blog ini wujud. Walaupun tidak seaktif dulu lagi, tetapi blog ini akan tetap di sini buat rujukan Diana dan semua yang sudi. Terima kasih kepada semua yang sudi singgah di sini walaupun dapur maya ini sudah lama menyepi. 

Faktor usia dan masa sememangnya membuatkan Diana kurang aktif blogging lagi sekarang ini. Nak pegang DSLR tu memang malas dah. Hahahaaa.. Hanya ambil gambar guna handphone sahaja sekarang ni kongsikannya di Instagram. Di Instagram masih lagi ada gambar-gambar makanan yang Diana kongsikan. Cuma tidak lah aktif sangat ya. Kadang-kadang sahaja ada kongsikannya. Di bawah ni antara gambar yang ada di Instagram Diana.

Baiklah, setakat ini sahaja buat kali ini.. Semoga bertemu lagi dilain siaran.. In Shaa Allah.



5 comments:

Amie said... Reply

Selamat ulang tahun yang ke 8, dan happy cooking!
Jom meriahkan dunia masakan seperti dulu.

nur wani said... Reply

wow, sedpnya mata menengok. please follow my blog

for the love of my life said... Reply

Happy Birthday
keep up the good work

Unknown said... Reply

Lama Tak jenguk sini. Moga sihat selalu ya

lanina said... Reply

Dh lama x jenguk blog Ni...rinduuu