Sunday, June 19, 2011

~ Cowboy Cookies...

Sheery Dream Cakes | 4:27 PM | | |

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Selamat Hari Bapa kepada semua yang bergelar bapa walau di mana jua pun berada.. Hari ni acara mengecat bilik anak lelaki Diana .. Mereka memang sibuk seharian ni... Jadi mummy dia sibuk pula kat dapur membuat cookies.. hehehe..  Nak tolong cat bilik memang tak kena bagi... Masuk dapur la jawabnya...  

Cowboy Cookies ni memang sedap di tekak kami sekeluarga. Tak tau la bagi orang lain kan.. Lain orang lain juga citarasanya.. Betul tak? ;).  

Hendak mencubanya? Anda boleh dapatkan resipinya dalam Buku Masakan :: Buku Dim Sum. Cakes. Cookies  







12 comments:

Mas said... Reply

akak..nak cookies sebalang...
sedappnya tengok..

Diana @ Melley Mey said... Reply

mas ~
boleh2... masih banyak lg kat dapur tu mas.. meh cnie.. hihiii ;)

tun_telani said... Reply

akak.. siap2 bungkus sebalang yer.. tun nak gi amik nii.... ^^

Diana @ Melley Mey said... Reply

tun_telani ~
boleh2... jap yer tun... hehhee.. ;)

Cendana Kasih said... Reply

sedapnyer kokis.. sejak dua menjak ni ramai plak kengkawan dok buat kokis,, dh terasa nk raya plak

Zuwairi Aiman said... Reply

Wah menarik Coboy kokie.. tp mana pokok kaktus nya ;P

Deliah's Deli said... Reply

rugged betul presentation diana ni..suker la,sesuai dgn nama.ada oats n walnuts plak tu,mmg fav!

nOOrsha said... Reply

salam kak..cantik ler pic biskut koboi nih.. suke suke suke... comel lak tu.. bebudak mmg suke niskut2 rangup cam ni kan... :)

nOOrsha said... Reply

salam kak..cantik ler pic biskut koboi nih.. suke suke suke... comel lak tu.. bebudak mmg suke niskut2 rangup cam ni kan... :)

dZana said... Reply

byknya menu2 D yg akk dah ketinggalan.. sedap2 pulak tu.. sekut ni pun msti sedapkan D..

Nieza said... Reply

amboi rajinnya buat cookies tu kak...nieza gak yg malas..orderla sebalang..hehe

Ummi said... Reply

Diana, apasai rajin sgt nih...lepas geram bila dah sihat eh? Hantar kat akak sebekas cookies tu eh..naik kuda tau...ala2 cowboy...hehe