Sunday, April 14, 2013

~ Kelas Coklat ( Terima Kasih Emma )...

Diana @ Melley Mey | 12:41 PM | |

Assalamualaikum dan Salam Sayang semua... Terlebih dahulu Diana ingin maklumkan yang entri ini merupakan entri kedua terakhir untuk pertengahan tahun ini... Jadi hanya tinggal satu entri lagi belum diupdate sebelum SBK berehat panjang... 




Baiklah... Entri kali ini Diana ingin kongsikan sebahagian dari hasil mengikuti kelas coklat bersama Emma @ Chocoladenz Resources .. Terima kasih buat Emma kerana sudi bertandang ke rumah akak untuk kelas coklat ini.. Kelas yang sangat menyeronokkan.. Bertuah sesiapa yang pernah menjadi anak murid emma tau.. Sebab Emma seorang yang tidak kedekut ilmu.. Setiap langkah demi langkah serta petua-petua membuat coklat diajar dengan teliti... Akak dan daughter amat menghargainya... Terima kasih dari kami berdua dan setiap ilmu yang Emma curahkan itu pasti tidak akan kami persiakannya.. InsyaAllah.. :)


Oleh kerana mereka hendak berpindah ke Semenanjung semula... Jadi kami pasti akan merindui Emma semua... Juga merindui coklat dan desserts keluaran Chocoladenz... Huhuuuu... Selepas ini..walaupun kita duduk berjauhan.. Mudah-mudahan persahabataan yang terbina antara kita semua ini akan kekal selamanya serta di dalam redha dan rahmat Allah S.W.T.. Nanti kalau Emma sekeluarga datang ke Labuan lagi.. jangan lupa datang ke rumah akak tau.. :). 







8 comments:

NinaAz said... Reply

Cantiknya pic

Mas said... Reply

cantikknya coklat2 tu kak...

Nooriah Abdullah said... Reply

mmg terbaik coklat tu macam nak ambik je satu dua tapiii sayang lah dpt tengok gambar ja kan

CtAyue said... Reply

cantik2 dan comel2 coklat tu...

Ummi said... Reply

Assalam Diana cayang...waah masuk kelas coklat eh...seronok kan bila berguru dgn yg pakar nih...pasti byk ilmu, tips dan rahsia dicurahkan....kerja kita akan jadi lebih mudah, cepat dan kita lebih yakin... Diana nak berehat panjang eh, akak jelesss ni...nak rehat jgk laaaa... Akak doakan segala yg Diana rancangkan akan berjalan lancar dan dipermudahkan Allah swt. jua hendaknya...Allahumma Ameen...

Salam cayang lg rindu dr kejauhan..muuaahh!

MamaFaMi said... Reply

Schumel schumel je cekelat tu semua...

Tina Othman said... Reply

Bestnya sesi belajar kat rumah

Shaiful Zaidi said... Reply

salam Diana...cantik coklat2 tu..