Thursday, May 29, 2014

~ Selamat Bercuti Anak-Anak Semua...

Sheery Dream Cakes | 10:55 AM | |

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera….

Cuti sekolah sudah bermula.. Selamat bercuti buat anak-anak semua… Jangan dilupa juga buku-buku tu ya… Jangan pula buku pun ikut bercuti sama ok… Hehehehe.. Jadi masa ini masa yang sangat seronok buat ibu-ibu kan… :). Tiap-tiap hari boleh sediakan masakan kegemaran anak-anak utamanya bagi anak-anak yang tinggal di asrama.. Inilah masanya ibu-ibu bertambah bersemangat untuk masuk ke dapur… Sediakan pelbagai menu kegemaan seisi keluarga… Betul tak?

Baiklah… Sampai di sini sahaja coretan Diana buat kali ini… Apa kata kita cuci mata dengan RVCC ini pula… Sebenarnya anak perempuan Diana yang buat…. Rasanya boleh laa mummy dia ni cuti panjang buat semua ni kan kan kan… heheheee…. ;)


Nak resipinya boleh klik di SINI …… Sampai jumpa lagi…





7 comments:

juls julie said... Reply

Assalam..

sedapnyer cupcakes..

hehehe..jalan mmg lengang sempena cuti sekolah dah mula nih..

kajang ke putrajaya x sampai 15min je..heheh

Tina Othman said... Reply

Sedapnya rvc

Seri Kandi Tanah Jauhar said... Reply

Wahhhh.. D, u dah boleh goyang kaki laaaa.. heheheh

kausar said... Reply

nyummm..cuti sekolah tapi jalan masih bz cambiasa...orang belum balik kampung kot hehe

FARAH deeb said... Reply

Pandainya dia huhu... Jemput singgah: Resepi Rendang Pedas Wan Dolly

cheq da said... Reply

Pandai...ikut mama dia yg sememangnya teror masak

Mai Has said... Reply

cantiknya dan mesti sedap juga kan?:-)