Wednesday, January 15, 2014

~ Sangat Sedap!.....

Sheery Dream Cakes | 2:30 PM | | |
Assalamualaikum dan Salam Sayang buat semua... 

Hari ini Diana hendak kongsikan gambar kek coklat yang dimasak oleh anak Diana, Er-er dan anak saudara Diana, Ery... Wah bukan main rajin lagi mereka malam tadi.. Sanggup buat kek coklat ini waktu malam... Kenapa?


Ini lah sebabnya... Hehehee.. Buku 101 Resipi menggunakan Pemanggang Ajaib... Terima kasih buat Chef Akak Hanieliza kerana menghasilkan buku ini... Isi kandungannya memang best tau.. Banyak resipi yang menarik dan berbaloi untuk dicuba... Resipi yang mudah dan sedap!! Pasti ramai yang sudah memiliki buku ini kan... Ermm.. Kepada sesiapa yang belum memiliki buku ini, apa tunggu lagi... Jomlah beli ya.. 


Nampak tak betapa lembut dan lembabnya kek coklat ini? Ini lah salah satu resipi yang terdapat di dalam buku Buku 101 Resipi menggunakan Pemanggang Ajaib tu... Kan dah cakap dah tadi... Memang berbaloi-baloi memiliki buku ni... :). 







11 comments:

cik violet said... Reply

stress tengok coklat ni. haha

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said... Reply

Nampak sedap akak tengok Diana.. akak pun kukus guna pemanggang ajaib tu ;)

Bicara Kak Noor said... Reply

salam diana, kalau dpt makan ni kan memang tak cukup satu, mesti bermula dengan 2 hahaha

Gee® said... Reply

urmmmmph....wallaah...!!!

cikla said... Reply

alahai tgk pun dah sedap....

Diana @ Melley Mey said... Reply

@cik violet

Peminat choc ye.. Hehehehhe ;)

Diana @ Melley Mey said... Reply

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)

Ya akak... Mmg sedap kek nie akak.. :)

Diana @ Melley Mey said... Reply

@Bicara Kak Noor

Kan.. Hehehehe... Diana sendiri pun makan lebih dr 2 kek nie akak.. Haahaa :D

Diana @ Melley Mey said... Reply

@Gee®

Hehee... ;)

Diana @ Melley Mey said... Reply

@cikla

Kek nie mmg sedap.. Berbaloi memiliki buku nie tau... :)

ciksu said... Reply

Salam kak D
Biasa jd silent reader je
Ni teruja tgk kek sedap ni
Nak kena beli juga buku niii

Salam knl yea