Thursday, February 24, 2011

~ Sarapan Pagi Nie.. Lagi? Hee Hee.. Layan...

Sheery Dream Cakes | 9:14 AM |

Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua…  

Resipi dan cara-caranya sama sahaja dengan yang hari tu Diana kongsikan di sini.. Nak resipinya klik di SINI ..  

Cuma... kali ni Diana guna sekeping roti sahaja dan letak  telur rebus yang dipotong nipis, telur goreng macam kat resipi  tu, jejari ketam dan sosej. Resipi ni amat senang sebab kita boleh letak apa sahaja yang kita nak... Tak percaya? Cuba buat.. letak bahan kegemaran masing-masing... Pasti jadi punya..  ◠‿◠








8 comments:

Kak Sam said... Reply

Assalamualaikum... Nampak sangat sedap le. Ambik resepi yea.

Diana @ Melley Mey said... Reply

wsalam kak sam... boleh2.. sila ler yer kak sam.. ^_^.

Chik Mimi said... Reply

Assalam diana tq jadi follower akak, bestnya rcp2 kat sini akak pun dah follow ,

Diana @ Melley Mey said... Reply

wsalam akak... sama2 n terima kasih gak sudi follow blog diana nie... :)

Wanieyra said... Reply

Tengik rupa pun dah tahu sedap.....nak sikit!!

Anonymous said... Reply

suke msk blog diana ni..ari2 klu tak msuk rasa ade yg tak kena jek hehe..slalu cilok respi bekpes utk anak2 kt sini..tq ye

Mimiey.. (^-^) said... Reply

sedapnye...leh try nanti nih...
anyway, salam kenalan kak diana...mintak izin ye mie nak cnp mane2 resepi yg berkenan kt sini...

Diana @ Melley Mey said... Reply

wanieyra ~ hehehe.. dah abis dah.. nnt buat lg yer... :D

anonymous ~ terima kasih... ^_^

mimiey ~ salam kenal mimiey..boleh jer.. memang akak nak kongsi2 resipi kat cnie.. :) terima kasih follow akak.. akak dah follow mimiey gak yer..